1.1. Pieslēgšanās “Klientu portāls” Drukāt

  • 2

Caur Area.lv “Klientu portālu” Jūs varat pieslēgties savam klienta kontam, no kura varat administrēt to. Pieslēdzoties caur “Klientu portālu”, Jūs iegūsiet iespēju administrēt savu profilu, piekļūt cPanel, e-pastiem, mainīt dažādus uzstādījumus, atjaunot mājaslapu no rezerves kopijām (back-up) u.c.

1. Meklēšana. Iespēja ievadīt Jūs interesējošu atslēgvārdu vai frāzi, lai atrastu informāciju, piemēram, instrukciju vai tml. AreaIT klientu portāla – Atbalsta sadaļā.

2. Iespēja mainīt informāciju par uzņēmumu / privātpersonu – nosaukumu, adresi tālruni, norēķinu veidu par AreaIT pakalpojumiem u.c. informāciju par savu uzņēmumu vai sevi, ja esat pieteikuši pakalpojumu kā privātpersona.

3. Jūsu iegādātie pakalpojumi – nākošā maksājuma datums, pakalpojuma summa.

4. Informācija par domēniem, kuri ir reģistrēti AreaIT. Iespējams, ka Jūsu domēns ir reģistrēts NIC, GoDaddy vai kādā citā domēnu reģistratūra. Šajā gadījumā domēni, kad nav reģistrēti AreaIT šeit neparādās. Tos varat pārcelt pie mums, lai saņemtu visus pakalpojumus vienuviet.

5. Ja esat sūtījuši mums atbalsta pieteikumus, jautājumus vai tml., tad tie visi atrodas šeit. Varat apskatīt vēsturiskos pieteikumus, kā arī katra pieteikuma statusu.

6. Rēķini. Šeit varat iegūt visu informāciju par rēķiniem – sagatavotajiem un apmaksātajiem. Apmaksātos rēķinus ir iespējams lejupielādēt.

7. Jūsu izvēlētais mājaslapas uzturēšanas plāns. Informācija par Jūsu izvēlēto mājaslapas uzturēšanas plānu. Uzklikšķinot uz tā Jums ir iespēja iegūt plašāku informāciju par plānu, kā arī piekļūt citiem uzstādījumiem un informācijai, kuru varat administrēt, to skaitā cPanel, e-pastiem, rezerves kopijām (back-up), MySQL® Databases c.

8. Šeit varat pieslēgties cPanel konkrētā pakalpojuma ietvaros.

9. Mani pakalpojumi – Piekļuve rēķiniem (tāpat kā 5. punktā)

10. Pagarināt tagad. Iespēja pagarināt pakalpojumu. To varat darīt savlaicīgi vai arī izdevīgu akciju laikā, ja tuvojas pakalpojuma sniegšanas beigu termiņš.

11. Informācija par Jūsu kontu. Šeit Jūs varat administrēt savu AreaIT klienta kontu, mainīt paroli, informāciju par uzņēmumu, maksājumu metodi, pievienot vai dzēst citus lietotājus u. c.

12. Reģistrēt domēnu. Šeit varat pārbaudīt Jūsu izvēlētā domēna pieejamību, noskaidrot tā cenu, kā arī redzēt alternatīvas domēna iespējas. Papildus tam, caur mūsu sistēmu, Jūs varat iegādāties izvēlēto domēnu ātri un vienkārši.

13. Īsceļi. Iespēja reģistrēt domēnu (tā pati funkcionalitāte, kas 11. punktā) vai iziet no sava klientu portāla.

 

Aktīvie pakalpojumi  

Uzklikšķinot uz sava plāna saites (7. punkts iepriekšējā attēlā, skatīt augstāk) Jūs varat iegūt informāciju par to, kā arī piekļūt dažādiem īsceļiem. Tajā ir apkopoti mūsu klientu bieži izmantotie administrēšanas rīki, kā arī informācija par pieejamo un atlikušo diska vietu.

1. Darbības

Jūs varat izvēlēties pieslēgties cPanel, izveidot savu mājaslapu, izmantojot Sitejet Builder, mainīt “Klientu portāla” paroli vai pieslēgties, lai izveidotu savu mājaslapu ar Weebly.

Sitejet Builder – ir ērta un intuitīva mājaslapas izveides programma. Tā piedāvā plašas jau gatavu mājaslapu sagataves, kurās Jums atliek vien nomainīt attēlus, tekstu u. c. nianses un Jūsu mājaslapa būs gatava. Šis risinājums ir ideāls nelieliem uzņēmumiem, privātpersonām, kā arī tiem, kas vēlas ātru, efektīvu un ekonomiski izdevīgu risinājumu. Uzziniet vairāk par Sitejet Builder. 

2. Īsceļs, lai pieslēgtos Sitejet Builder. 

3. Lietošanas diska vieta. Šeit Jūs varat redzēt sava pakalpojuma izmantoto un pieejamo diska vietu.

4. Surogātpasta aizsardzība. Pasargājiet sevi no neskaitāmu mēstuļu saņemšanas.

5. Īsceļi. Mūsu klientu bieži izmantotie rīki un pakalpojumi – piekļuve e-pastiem, e-pastu pāradresācijas funkcijas un automātiskās atbildes, kā arī rezerves kopijas (back-up), iespēja izveidot apakšdomēnus, piekļuve MySQL Datubāzēm u. c.

6. Weebly – ir līdzīga programma kā Sitejet Builder. Arī tā piedāvā ērtu un ātru mājaslapu izveidi pašu spēkiem.

7. Jauna e-pasta izveide. Iespēja ātri izveidot jaunu e-pastu.

 8. Maksājumu vēsture. Informācija par pēdējiem rēķiniem un veiktajiem maksājumiem, kas ir saistīti ar šo pakalpojumu.


Vai šī atbilde Jums noderēja?

« Atpakaļ