1.3. cPanel administrēšanas iespējas Drukāt

  • 1

cPanel – funkcijas un iespējas

cPanel piedāvā lietotājam draudzīgu vidi servera, mājaslapas, datu bāzes, e-pasta kontu u. c. resursu pārvaldīšanai.

Jūsu ērtībām dažas populārākās un klientu bieži izmantotās funkcijas esam izveidojuši kā īsceļus Jūsu AreaIT “Klientu portālā”, piemēram, e-pastu pievienošana, pārsūtīšana, auto-atbildes, back-up u. c. Tie ir vieni un tie paši rīki, bet tiem piekļūt varat caur “klientu portālu” vai caur cPanel – kā Jums ērtāk!

Visas funkcijas un administrēšanas iespējas cPanel ir sakārtotas pa tēmām.

Galvenās cPanel funkcijas

  • Failu pārvaldība – iespēja augšupielādēt, rediģēt un dzēst failus, kā arī izmantot failu pārvaldnieku.
  • Domēnu un apakšdomēnu pārvaldība – ļauj pievienot un pārvaldīt domēnus, apakšdomēnus un novirzīšanas.
  • E-pasta pakalpojumi – iespēja izveidot e-pasta kontus, uzstādīt pārsūtīšanu, automātiskās atbildes un surogātpasta filtrus.
  • Datu bāzu pārvaldība – atbalsta MySQL un PostgreSQL datu bāzes, ar piekļuvi phpMyAdmin.
  • Dublēšanas un atjaunošanas rīki – nodrošina vietnes un datu rezerves kopēšanas iespējas.
  • Drošības iestatījumi – SSL sertifikātu uzstādīšana, IP bloķēšana, ugunsmūris un paroles aizsargātas mapes.
  • Programmatūras instalācija – caur Softaculous vai līdzīgu rīku var viegli uzstādīt WordPress, Joomla, Drupal un citas lietotnes.

cPanel - funkcijas un iespējas

  1. Sitejet ir profesionāla mājaslapu veidošanas un pārvaldības platforma, tā ir līdzīga WordPress. Tādējādi ar Sitejet palīdzību gluži kā ar WordPress ar Elementor Jūs varat vienkārši un ātri izveidot savu mājaslapu.
  2. Wordpress management – zem šīs funkcijas Jums ir iespēja veikt WordPress instalāciju, kā arī pievienot spraudņus un tēmas. Šeit Jums ir iespēja apskatīt arī informāciju par mājaslapu.
  3. Softaculous
  4. General information - pamata informācija par pakalpojumu.
  5. Statistics - statistika par izmantoto diska vietu, e-pastu skaitu u. c.
  6. E-mail – iespējas, kas ir saistītas ar e-pastu administrāciju – pievienošana, automātiskās atbildes, paroles atgādināšana, pāradresācija u. c.

Zemāk visa informācija ir sakārtota atbilstoši tēmām. Tas sniedz iespēju ātri un vienkārši atrast nepieciešamo informāciju un administrēt to.


Vai šī atbilde Jums noderēja?

« Atpakaļ