cPanel – funkcijas un iespējas
cPanel piedāvā lietotājam draudzīgu vidi servera, mājaslapas, datu bāzes, e-pasta kontu u. c. resursu pārvaldīšanai.
Jūsu ērtībām dažas populārākās un klientu bieži izmantotās funkcijas esam izveidojuši kā īsceļus Jūsu AreaIT “Klientu portālā”, piemēram, e-pastu pievienošana, pārsūtīšana, auto-atbildes, back-up u. c. Tie ir vieni un tie paši rīki, bet tiem piekļūt varat caur “klientu portālu” vai caur cPanel – kā Jums ērtāk!
Visas funkcijas un administrēšanas iespējas cPanel ir sakārtotas pa tēmām.
Galvenās cPanel funkcijas
- Failu pārvaldība – iespēja augšupielādēt, rediģēt un dzēst failus, kā arī izmantot failu pārvaldnieku.
- Domēnu un apakšdomēnu pārvaldība – ļauj pievienot un pārvaldīt domēnus, apakšdomēnus un novirzīšanas.
- E-pasta pakalpojumi – iespēja izveidot e-pasta kontus, uzstādīt pārsūtīšanu, automātiskās atbildes un surogātpasta filtrus.
- Datu bāzu pārvaldība – atbalsta MySQL un PostgreSQL datu bāzes, ar piekļuvi phpMyAdmin.
- Dublēšanas un atjaunošanas rīki – nodrošina vietnes un datu rezerves kopēšanas iespējas.
- Drošības iestatījumi – SSL sertifikātu uzstādīšana, IP bloķēšana, ugunsmūris un paroles aizsargātas mapes.
- Programmatūras instalācija – caur Softaculous vai līdzīgu rīku var viegli uzstādīt WordPress, Joomla, Drupal un citas lietotnes.
- Sitejet ir profesionāla mājaslapu veidošanas un pārvaldības platforma, tā ir līdzīga WordPress. Tādējādi ar Sitejet palīdzību gluži kā ar WordPress ar Elementor Jūs varat vienkārši un ātri izveidot savu mājaslapu.
- Wordpress management – zem šīs funkcijas Jums ir iespēja veikt WordPress instalāciju, kā arī pievienot spraudņus un tēmas. Šeit Jums ir iespēja apskatīt arī informāciju par mājaslapu.
- Softaculous
- General information - pamata informācija par pakalpojumu.
- Statistics - statistika par izmantoto diska vietu, e-pastu skaitu u. c.
- E-mail – iespējas, kas ir saistītas ar e-pastu administrāciju – pievienošana, automātiskās atbildes, paroles atgādināšana, pāradresācija u. c.
Zemāk visa informācija ir sakārtota atbilstoši tēmām. Tas sniedz iespēju ātri un vienkārši atrast nepieciešamo informāciju un administrēt to.