raksti

2.1. Kā izveidot jaunu e-pastu? Kā izveidot jaunu e-pastu Šī raksta beigās Jūs varat apskatīt video par jauna e-pasta izveidi.... 2.10. Error 503: Valid RCPT command must precede DATA Visbiežākais šādas kļūdas iemesls ir nepareizi konfigurēts e-pasta klients.Lai atrisinātu šo... 2.11. Error 553: Unable to verify address Ja esat saņēmis paziņojumu "unable to verify address",  lūdzu pārliecinieties vai esat... 2.12. Kā nomainīt MX ierakstus savam domēnam ar cPanel Šī ir instrukcija kā nomainīt MX ierakstus savam domēnam, izmantojot Area IT hostinga kontroles... 2.13. E-pasta sūtītāja (Jūsu) vārda maiņa / izmaiņas Ja vēlaties nomainīt e-pasta sūtītāja vārdu / nosaukumu, kā tas attēlojas e-pasta saņēmējam, Jums... 2.14. Kā izveidot e-pasta parakstu? Ja vēlaties, lai Jūsu e-pastam būtu automātisks paraksts, kad to nosūtāt, Jums ir jāveic šādas... 2.2. Kā es varu pieslēgties e-pastam? Jā vēlaties pieslēgties e-pastam, izmantojot interneta pārlūkprogrammu: Atveriet adresi... 2.3. Kā pievienot e-pastu Outlook? Lai pievienotu e-pastu Outlook programmai datorā, Jums ir jāveic šādas darbības.  Ievadiet... 2.4. Kā nomainīt e-pasta paroli? Soļi, lai nomainītu e-pasta paroli Pieslēdzieties sistēmai, izmantojot A) AreaIT "Klientu... 2.5. E-pasta klientu iestatījumi "tavsdomens.lv" visur ir jāaizstāj ar Jūsu domēna vārdu Ienākošais serveris:... 2.6. Kā nomainīt e-pasta diska vietas limitu? Soļi, lai nomainītu e-pasta diska vietas limitu Pieslēdzieties sistēmai, izmantojot A) AreaIT... 2.7. Kā rīkoties, ja e-pasts nav saņemts? Ja nav saņemts konkrēts e-pasts, jūs varat sekot šiem soļiem: 1) Pārliecinieties, vai sūtītājs... 2.8. Kā izveidot automātisko atbildes e-pastu? Automātiskās e-pasta atbildes izveide var būt nepieciešama e-pasta īpašnieka prombūtnes laikā,... 2.9. Kā izveidot e-pasta pāradresāciju Automātiskā e-pasta pāradresāciju ir iespējams pievienot jebkuram e-pastam. To var izmantot...
« Atpakaļ